Εκδόθηκε η Προκήρυξη Διαγωνισμού για την εισαγωγή φοιτητών στη Σχολή Αξιωματικών και σπουδαστών στη Σχολή Πυροσβεστών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025, με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων.
Προθεσμία υποβολής ηλεκτρονικά Αίτησης-Υπεύθυνης Δήλωσης συμμετοχής, στην ηλεκτρονική εφαρμογή που θα λειτουργήσει ειδικά για τον Διαγωνισμό στην ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος www.fireservice.gr, από την Τρίτη 19-03-2024 έως και την Τρίτη 26-03-2024.
Η Ελληνογερμανική Αγωγή σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Αστροφυσικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ) διοργάνωσαν εργαστήριο, με θέμα: «Η εισαγωγή των ρομποτικών τηλεσκοπίων στην εκπαίδευση». Το εργαστήριο αυτό διοργανώθηκε στο πλαίσιο του διεθνούς συνεδρίου Learning from the Extremes, υπό την αιγίδα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και του προγράμματος D-SPACE που υποστηρίζεται από το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.) στο πλαίσιο της 3ης προκήρυξης της δράσης «Επιστήμη και Κοινωνία» με τίτλο «Κόμβοι Έρευνας, Καινοτομίας και Διάχυσης». Το εκπαιδευτικό εργαστήριο πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2024, 12.00 – 16:00, στις εγκαταστάσεις της Ελληνογερμανικής Αγωγής.
Ο κ. Μασγάλας Αθ., υπεύθυνος εκπαιδευτικός του Κάδμειου Όμιλου Αστρονομίας του 2ου Γενικού Λυκείου Θήβας, συμμετείχε στο εργαστήριο εκπροσωπώντας το σχολείο μας. Έπεται συνέχεια στον Κάδμειο Όμιλο Αστρονομίας και στο Εργαστήριο Πληροφορικής του σχολείου μας, όπου με κατάλληλες δραστηριότητες θα γίνει διάχυση γνώσεων Αστρονομίας στους μαθητές και γνωριμία με την Αστροφωτογραφία. Ήδη σήμερα πραγματοποιήθηκε το 1ο μαθητικό εργαστήριο Αστροφωτογραφίας.
Σήμερα 11-03-2024 οι μαθητές/τριες μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα χρήσιμο σεμινάριο στις Πρώτες Βοήθειες και την Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση, να κάνουν ΚΑΡΠΑ, να μάθουν τη λαβή Χάιμλιχ και να γνωρίσουν τη λειτουργία του απινιδωτή. Ευχαριστούμε θερμά την κ. Αργυρίου Σοφία και τα στελέχη του ΕΚΑΒ Βοιωτίας για την επίσκεψή τους στο σχολείο μας!
Την περίοδο 6-9/3/2024 το σχολείο μας πραγματοποίησε 4ήμερη εκδρομή στη Σύρο. Είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Η ζωή μας κύκλους κάνει” στο ΚΕΠΕΑ Ερμούπολης Σύρου, αποκτώντας μια μοναδική εκπαιδευτική εμπειρία! Επισκεφτήκαμε το Δημαρχιακό Μέγαρο της Ερμούπολης Σύρου όπου συναντηθήκαμε με τον Δήμαρχο κ. Αλέξανδρο Αθανασίου και τους Αντιδημάρχους κ. Φραγκίσκο Βακόνδιο, Δομένικο Σαγκινέτο, Γιάννη Μαραγκό και Νικόλαο Σκευοφύλαξ, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά για την εγκάρδια φιλοξενία! Αποχαιρετήσαμε τη Σύρο με τις ωραιότερες αναμνήσεις…
Την περίοδο 22-25/2/2024 το σχολείο μας πραγματοποίησε 4ήμερη εκδρομή στην Ελβετία. Είχαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε το Ευρωπαϊκό Κέντρο Πυρηνικών Ερευνών CERN, καθώς και τη Γενεύη, τη Βέρνη, τη Λωζάννη, τη Ζυρίχη και άλλα υπέροχα μέρη.