Αναρτήθηκε στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του ΥΝΑΝΠ https://www.ynanp.gr/ η Προκήρυξη για την εισαγωγή σπουδαστών/στριών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) ακαδημαϊκού έτους 2024-2025. Οι υποψήφιοι θα πρέπει να ενημερωθούν από το διαδίκτυο σχετικά με τα δικαιολογητικά και τις ημερομηνίες υποβολής τους. Η υποβολή των αιτήσεων ξεκίνησε από 26-03-2024. Οι υποψήφιοι από την 26-03-2024 πρέπει να υποβάλουν αίτηση ηλεκτρονικά ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες του Παραρτήματος Ε’ της Προκήρυξης. Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης οφείλουν να υποβάλουν σε οποιαδήποτε ΑΕΝ (Παράρτημα Γ’) κανονικά και πλήρη τα δικαιολογητικά τους, προκειμένου να γίνει αποδεκτή η αίτησή τους. Η προθεσμία υποβολής των δικαιολογητικών (που θα συνοδεύονται από το αποδεικτικό της αίτησης που υπέβαλαν ηλεκτρονικά στο ΥΝΑΝΠ) λήγει στις 25-04-2024 ημέρα Πέμπτη. Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα που αναγράφονται στη σχετική Προκήρυξη.
Συγχαίρουμε τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας για την εξαιρετική παρουσία τους στην κατάθεση στεφάνου και στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου! Χρόνια πολλά!!!
Το 2ο ΓΕΛ Θήβας τιμά με τη σημερινή σχολική γιορτή τους Ήρωες του 1821!!! Η Επέτειος της 25ης Μαρτίου αναδεικνύει την υπέρτατη αξία της ελευθερίας, αξία για την οποία το έθνος μας αγωνίστηκε με θάρρος και τόλμη!!!
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων συγχαίρει θερμά όλους τους μαθητές/τριες που τίμησαν αυτήν την εκδήλωση, καθώς και τις υπεύθυνες καθηγήτριες κ. Κρητικού Μ. και κ. Λαλιώτη Τ. για την άρτια διοργάνωσή της!!!
Σήμερα 20-03-2024 οι μαθητές/τριες μας της Γ Λυκείου παρακολούθησαν ένα ενδιαφέρον σεμινάριο επαγγελματικού προσανατολισμού από τη Σύμβουλο Σταδιοδρομίας κ. Λίλιαν Τσομπανέλη, με κύριο θέμα τη διαχείριση του άγχους των εξετάσεων.
Ο επαγγελματικός προσανατολισμός των νέων είναι μια σημαντική διαδικασία με πολλά οφέλη και αποτελεί για το λύκειό μας μία από τις παιδαγωγικές προτεραιότητες που έχουμε θέσει.
Με την ολοκλήρωση του κύκλου των δύο σεμιναρίων επαγγελματικού προσανατολισμού στο σχολείο μας, η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την κ. Λίλιαν Τσομπανέλη για τις εξαιρετικές παρουσιάσεις και την άψογη συνεργασία και να της ευχηθούμε κάθε επιτυχία!!!
Σήμερα 13-03-2024 οι μαθητές/τριες μας της Α και Β Λυκείου παρακολούθησαν σεμινάριο επαγγελματικού προσανατολισμού από τη Σύμβουλο Σταδιοδρομίας κ. Λίλιαν Τσομπανέλη. Η χαρά μας ήταν μεγάλη διότι η Λίλιαν είναι απόφοιτη του Λυκείου μας! Σύντομα θα ακολουθήσει και σεμινάριο επαγγελματικού προσανατολισμού για τους μαθητές/τριες της Γ Λυκείου.