Ανακύκλωση στο 2ο ΓΕΛ Θήβας υπό την αιγίδα του ΦοΔΣΑ Στερεάς Ελλάδας και του Δήμου Θηβαίων

Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμαρχο Θηβαίων και αντιπρόεδρο ΦοΔΣΑ, κ. Γιώργο Αναστασίου, τον Γενικό Διευθυντή ΦοΔΣΑ κ. Χαράλαμπο Τσοκανή και τον Προϊστάμενο Τεχνικών Έργων κ. Ηλία Γεωργίου για την επίσκεψή τους στο σχολείο μας σήμερα, που σκοπό είχε την ανάδειξη της σημασίας της ανακύκλωσης μέσα στο σχολείο, στο πλαίσιο των ευρύτερων περιβαλλοντικών δράσεων του σχολείου μας για την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα ανακύκλωσης και προστασίας του περιβάλλοντος.

Η προστασία του περιβάλλοντος είναι υπόθεση όλων μας και μια διαδικασία με πολλές παραμέτρους. Η ανακύκλωση είναι ένας σημαντικός κρίκος σε αυτή την κρίσιμη αλυσίδα.

Τα σχολεία είναι ένας καθοριστικός χώρος για ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των αυριανών πολιτών σε περιβαλλοντικά θέματα και ιδιαίτερα στην ανακύκλωση και υπό αυτή την έννοια έχει μεγάλη σημασία να προσπαθούμε εμείς οι εκπαιδευτικοί προς αυτή τη κατεύθυνση. Η πρωτοβουλία μας έχει ακριβώς αυτό το νόημα, δηλαδή να ενημερώσουμε και να ευαισθητοποιήσουμε τους μαθητές όχι μόνο σε θεωρητικό επίπεδο αλλά στην πράξη.

Για αυτόν τον λόγο, σε συνεργασία με τον Περιφερειακό Φορέα Διαχείρισης Αποβλήτων (ΦοΔΣΑ) σχεδιάσαμε και ξεκινάμε την ανακύκλωση ξεχωριστών ρευμάτων ανακύκλωσης όπως το χαρτί – χαρτόνι, πλαστικό, μέταλλο και αλουμίνιο.

Σήμερα τοποθετήθηκαν οι συγκεκριμένοι κάδοι με ξεχωριστό χρώμα για τα διαφορετικά υλικά (κίτρινο για χαρτί – χαρτόνι και κόκκινο για πλαστικό, μέταλλο & αλουμίνιο). Παράλληλα έχουμε εκδώσει ένα αναλυτικό φυλλάδιο, το οποίο θα διανείμουμε σε όλους τους μαθητές, όπου περιγράφονται τα υλικά που πρέπει να τοποθετούνται στους κάδους ανακύκλωσης.

Επιπλέον, για να δούμε από κοντά τη διαχείριση των απορριμμάτων, 2 ομάδες μαθητών μαζί με καθηγητές επισκέφθηκαν πρόσφατα τη Μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων (ΜΕΑ) Θήβας που έχει κατασκευαστεί και ξεκίνησε τη λειτουργία της στην περιοχή μας.

Το σχολείο μας θα συνεχίσει να παίρνει πρωτοβουλίες και για άλλες δράσεις περιβαλλοντικού χαρακτήρα, τις οποίες θα γνωστοποιήσουμε το επόμενο διάστημα.

Οδηγίες κατάθεσης δελτίου απογραφής στρατευσίμων κλάσης 2027 (γεννημένων το 2006)

Σύμφωνα με την ισχύουσα στρατολογική νομοθεσία, οι στρατεύσιμοι της κλάσης 2027 (άρρενες γεννημένοι το έτος 2006), είναι υποχρεωμένοι να καταθέσουν Δελτίο Απογραφής (ΔΑ) κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους 2024 (από 02 Ιανουαρίου 2024 έως και 31 Μαρτίου 2024). Οδηγίες

Διενέργεια προκαταρκτικών εξετάσεων (ΠΚΕ) για την εισαγωγή στις Σχολές του Λιμενικού Σώματος, στις Στρατιωτικές Σχολές, στις Σχολές του Πυροσβεστικού Σώματος,στις Σχολές της Ελληνικής Αστυνομίας και υγειονομικών εξετάσεων για τις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού, έτους 2024

Η διενέργεια των προκαταρκτικών εξετάσεων (ΠΚΕ) για την εισαγωγή υποψηφίων στις Σχολές του Λιμενικού Σώματος, στις Στρατιωτικές Σχολές, στις Σχολές του Πυροσβεστικού Σώματος, στις Σχολές της Ελληνικής Αστυνομίας και υγειονομικών εξετάσεων για τις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού, έτους 2024, προγραμματίζεται να διεξαχθούν την περίοδο Μαρτίου – Απριλίου 2024.

Έγγραφο ΥΠΑΙΘΑ

Εορτασμός της 17ης Νοεμβρίου 1973

“Ένα το χελιδόνι κι η άνοιξη ακριβή, για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή…”

Συγχαρητήρια στις μαθήτριές μας που συμμετείχαν στη σχολική εορτή της 17ης Νοεμβρίου, καθώς και στις καθηγήτριες κ. Νίκα Ο. και Κοντογιάννη Μ. για την εξαιρετική διοργάνωση.